2017. október 1., vasárnap

Bemutatkozás és bevezetés egyben

A nevem Adrienn.
Kozmetikus vagyok. Nem túl régen, még csak két éve vetettem bele magam a kozmetika és a kozmetikusok világába.
De micsoda világ ez, micsoda két év!
Amíg nem voltam benne, nem is gondoltam volna, hogy micsoda élet van "ideát"! Egyre inkább azt hiszem, hogy ebbe muszáj kicsit belevonni azokat is, akik érdeklődnek a kozmetika iránt. Nem pont azokat, akik ezzel szeretnének foglalkozni, hanem akiket "csak úgy" érdekel, hogyan zajlik itt az élet.


Két éve elhatároztam, hogy sminktetováló leszek. Nem is tudom, pontosan miért akkor, korábban miért nem jutott eszembe, a férjem tetováló művész, mellette élek és nézem, mit művel, 18 éve. Eddig mégsem jött el az idő, de most úgy ért, mint egy pofon: ez kell nekem!
A sors dobott ide, dobott oda, érdekesen alakult, hogy eljutottam egy ismerős kozmetikába, ahol helyet kaptam és lehetőséget, próbáljam ki magam, amit kell, megtanítanak nekem.
Így történt, hogy elkezdtem tetoválni. Óvatos kis csetlés-botlás volt ez, Tamástól rengeteget tanultam, hagyta, hogy az ő bőrén gyakoroljak, érezzem, lássam, tudjam, hogy viselkedik a bőr a tű alatt.
Életem legelső testtetoválása
Na, de nem adják ám ilyen olcsón, aki sminktetováló szeretne lenni, kozmetikusnak kell annak menni (a népdal után szabadon).
2015 augusztusban elkezdtem tehát a kozmetikus iskolát.
Hamar a tanárok és a vendég előadók "kedvence" lettem. Ha volt a világon szkeptikus ember a kozmetikával kapcsolatban, hát az én voltam! Jöttek nekem itt mindenféle hatóanyagokkal, és hogy az milyen jót tesz a bőrnek, és így, meg úgy, meg húúú... de mindenekelőtt leszögeztük, hogy a bőr mindent előállít, vagy elvesz a szervezetből,  amire neki szüksége van. Akkor minek adjuk neki kívülről a cuccot??? Na meg a bazális membrán, amin hatóanyag se ki, se be. Akkor most mit is akarunk itt a krémekkel?
Nem ragozom, nem volt könnyű, se nekik, se nekem, elfogadni és kussolni, megtanulni és "majd összeáll a kép", mire a sulit elvégzem. Hát én igyekeztem.
Aztán jött Éva néni, a legzseniálisabb, legelhivatottabb és legjobb elméleti tanár, akivel valaha találkoztam! Kémiát és biológiát egyszerre tanított, nem bízta a véletlenre, hogy össze tudjuk e rakni az anyagot a saját fejünkben. A gyakorlati oktatást is szerettem, de Éva néni délutánjait egyenesen imádtam! Neki köszönhetem, hogy nem álltam meg a sminktetoválásnál. Az ő érdeme az érdeklődés, hogy elkezdtem hinni abban, hogy a kozmetika igenis hatásos lehet, nem csak a plasztikai sebészet!
Na nem is ragozom túl, belecsöppentem a világba, amibe soha nem gondoltam volna, hogy valaha bármilyen szinten is benne leszek. Kívülállónak éreztem magam, amíg nem találkoztam azokkal, akik hozzám hasonlóan nem krémeket akarnak pacsmagolni, hanem hatást szeretnének látni és eredményeket elérni.
Ez a blog a munkámról fog szólni, érthetően. Lesz itt tetoválás, sztorizás, kozmetika, minden. Sokan írnak blogot, de abból a nagyérdemű, köztük én is, mit sem ért, elveszik a lényeg a sok reklám duma mellett. Itt ilyen nem lesz, mert a saját véleményemet, a saját tapasztalatomat fogom leírni.

1 megjegyzés:

Mit lehet kezdeni egy elrontott sminktetoválással?

Egyre többen találnak meg az elrontott, kifakult, régi, divatjamúlt tetoválásokkal, és ez nagy öröm számomra, mindig igazi kihívás! Van...